Tolgay Arslan şikayetçi: Oynamadığım için mutsuzum

Tolgay Arslan şikayetçi: Oynamadığım için mutsuzum

Fenerbahçe’nin geçen sezon devre arasında Beşiktaş’tan transfer ettiği Tolgay Arslan'ın fazla form

Floods leave six dead in Nigeria’s Lagos
EU's new chief says bloc needs to learn the 'language of power'
خبير يفند مزاعم استخدام أسلحة كيميائية في عملية 'نبع السلام'

Fenerbahçe’nin geçen sezon devre arasında Beşiktaş’tan transfer ettiği Tolgay Arslan’ın fazla forma şansı bulamaması nedeniyle mutsuz olduğu öğrenildi.

Bonservisine 3.2 milyon euro ödenen 29 yaşındaki orta saha oyuncusu bir türlü teknik ekibin gözüne giremedi.

Güneş’te yer alan habere göre kulübeye hapsolan Tolgay, “Beşiktaş’ta oynayamadığım için mutsuzdum. Buraya geldim, burada da aynı durumdayım” diye dert yandı.

  • Sezona ayak bileğindeki sakatlık nedeniyle ilk 2 maçı kaçırarak başlayan Tolgay, bu sezon iki maçta toplam 5 (beş) dakika süre alabildi.